Výstava 2013
První víkend byl soustředěn na roky 1995-2005 a tak i soupravy i uprava kolejiště byla k těmto rokům upravena. Byly zde soupravy motorových lokomotiv typu berta, brejlovec či hektor s osobními či nakladními vlaky. na dvojkolejné tati byly taktéž soupravy z těchto let jak tuzemských tak i s cizich železničních správ. Zajimovostí bylo asi dodělání a zprovoznění návěstidel ve stanici Kamenice a taktéž osvětlení na nástupišti ve výhybně Hůrka. Taktéž zde bylo k vidění hodně detailů, jako je například odstavený dosloužilý sergej se šrotem v kamenici.
Odstavený sergej se šrotem v depu Kamenice. V popředí je vidět brejlovec, vůz ložený dvojkolím a taktéž na voze motor z berty.
Detail motoru Berty (T478.1)
Ve stanici Kamenice je připraven k odjezdu osobní vlak s lokomotivou řady 742 (T466.2)
Ve stanici Radomsko čeká na svou odjezd motorový vůz řady 831.
Tuto stanici čaka v brzké době zasloužená rekonstrukce.
Mnoho detálů jako je návštěva turistů z ciziny v pivovaru krestar, si návštěvníci mohli řádně prohlédnout
u úzkorozchodné železnice u stanice Hradisko obec.
Taktéž bylo zajimostí sraz veteránů v blízkosti tábora, který se nachází u dvoukolejné trati v popředí kolejiště.
Ve stanici Potok odjíždí Berta s patovými vozy do stanice Radomsko.
Druhý víkend
byl modelován od roku 2005 až soušasnost. Kde byly v provozu moderní či rekonstruované lokomotivy či soupravy, jako jskou motorové voyů štadler či nejnovější jednotka RailJet. Nejvetší zmenou byla uprava Kamenického depa, kde byla demontována točna a taktéž i zavření rotundy.
Depo kamice již bez točny. Rotunda byla zavřená a je připravena k prodeji přes realitní kancelář
Druhý poled na rotundu bez točny.
Do výhýbny Hůrka přijel osobní vlak s motorovými vozy od fy štadler ( )
Ve stanici Radomsko je zachcena berta s manipulačním nákladním vlakem.
Taktéž i druhý vikend byl k vidění sraz veteránu "veterán camp 2013"